23/6/10

De boicot van i venen

El passat dia 16 vaig saber que la cooperativa Abacus, de la que en sóc soci, havia refusat tornar a comprar una juguina que produeixen al Neguev.
Vaig expressar la meva queixa a la direcció de la cooperativa amb els següents termes:

Avui he sabut que deixen d'importar productes made in Israel. Així, davant l'acord que han pres i que m'ha indignat, els expresso la meva més enèrgica desaprovació. Se el què significa el boicot, ho se com a català que n'ha sofert per la patuleia espanyola. Se també que fer boicot a l'estat d'Israel està condemnat al fracàs. Probablement no li faran ni pessigolles. D'altra banda el posicionament d'Abacus davant de la problemàtica en que s'ha ficat, pot no ser-li gens útil, des d'un punt de vista comercial, en el futur. Els agrairia que rectifiquessin en pro del comerç lliure i sobretot de la qualitat dels productes que ofereixen.

M'han respost que no és cert i que el joc en qüestió el tenen a la venda juntament amb una còpia, ben maldestra i més econòmica però, de fabricació xinesa. En anar a la gran capital hi passaré per comprovar-ho.